VÝMENA / VRÁTENIE /STORNO

Tovar, ktorý si želáte vrátiť, vymeniť  alebo reklamovať nám zašlite čistý, nepoškodený so štítkami spolu s vyplneným formulárom IBA POŠTOU na adresu preberania  REKLAMÁCIE Predávajúceho:

na meno Erika Vargová, Spoločnosť G, s.r.o. ,-   AXAMI, Krakovská 116, Ivánka pri Nitre , 951 12  Slovenská republika.

Za zasielanie tovaru kuriérskymi spoločnosťami  nezodpovedáme za neprevzatie zásielky.  Tovar sa Vám vráti, pričom sa vám ukráti lehota na vrátenie alebo výmenu tovaru.

Aby bola zásielka doručená priamo do našich rúk a reklamácia sa vybavila v čo najkratšom čase , kontaktujte nás v prvom rade  emailom info@axami.sk 
Tovar na ktorý si nemôžete uplatniť reklamáciu je spodná časť bielizne, pančušky (myslené nohavičky z každého modelu, ako aj všetko čo má zapínanie(body) v intímnej oblasti, samo držiace pančušky myslené -silónky ) Tovar nevymieňame z hygienických dôvodov. Samo držiace pančuchy kvôli narušeniu štruktúry vlákien. Výrobca neuplatňuje výmenu a vrátenie. 

O vybavení reklamácie Vás budeme informovať ihneď po jej spracovaní, v prípade potreby posúdenia stavu reklamovaného tovaru najneskôr do 30 dní.

  1. CHCEM VYMENIŤ TOVAR

Nepoškodený a nepoužívaný tovar v originálnom obale s visiacimi štítkami značky AXAMI si môžete vymeniť  do 30 dní od doručenia po prevzatí okrem spodnej časti bielizne , alebo bielizne zapínajúcej sa v intímnych častiach v blízkosti slizníc, z hygienických dôvodov.

Odporúčame Vám tovar skúšať tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu.

Tovar, ktorý si želáte vymeniť, nám zašlite spolu s vyplneným formulárom a faktúrou, ktorá je súčasťou Vašej zásielky.

Do tlačiva o výmene nám uvediete:

  1. Dôvod výmeny
  2. Detaily produktu:  číslo produktu, veľkosť, farbu spodnej bielizne
  3. Číslo faktúry

Tovar, ktorý si želáte vymeniť nám zašlite spolu s vyplneným formulárom na adresu  preberania  REKLAMÁCIE Predávajúceho :

Spoločnocť G, s.r.o. ,-  AXAMI, Krakovská 116, Ivánka pri Nitre , 951 12  Slovenská republika.

Pri výmene produktu za opätovné doručenie neplatíte. Tovar Vám doručíme zdarma. V prípade vzniku nedoplatku, tento uhradíte pri doručovaní výmeny, ak by ste si zvolili tovar drahší.

Rozdiel ( preplatok) Vám bude vrátený podľa VOP. Pri výmene toho istého modelu produktu za inú veľkosť sa uplatňujú cenové podmienky v čase uzatvorenia pôvodnej objednávky.

Ak máte  otázky ohľadom plánovanej, alebo už zrealizovanej výmeny tovaru, neváhajte nás kontaktovať: emailom na adrese info@axami.sk alebo prostredníctvom kontaktného formuláru v čase od 9:00 do 14:00 hod.

2.VRÁTENIE TOVARU

Tovar nám bez udania dôvodu  ktorý Vám nevyhovuje a nejaví známky opotrebenia nám môžete vrátiť v originálnom obale s visiacimi štítkami  do 30 dní od doručenia.

Vrátenie sa nevzťahuje po prevzatí v okrem spodnej časti bielizne , alebo bielizne zapínajúcej sa v intímnych častiach v blízkosti slizníc, z hygienických dôvodov.

 Tovar, ktorý si želáte vrátiť nám zašlite spolu s vyplneným formulárom na adresu: Spoločnocť G, s.r.o. ,-  AXAMI, Krakovská 116, Ivánka pri Nitre , 951 12  Slovenská republika

Vrátiť tovar (odstúpiť od zmluvy) môžete aj prostredníctvom formulára, ktorý je súčasťou Vašej zásielky spolu s kópiou faktúry.

Do formulára nám uvediete:

  1. Dôvod vrátenia – nie je povinný, bez udania dôvodu
  2. Kópiu faktúry
  3. Vaše číslo účtu IBAN , kde Vám zašleme rozdiel Vašej finančnej čiastky
  4. ( poštovné v prípade vrátenia tovaru a to odstúpenie od zmluvy nevraciame)

Peňažné prostriedky Vám vrátime čo najskôr od prijatia zásielky , najneskôr  do 14 dní od prijatia oznámenia o vrátení tovaru.

Ak máte  otázky ohľadom plánovanej, alebo už zrealizovanej výmeny tovaru, neváhajte nás kontaktovať: emailom na adrese info@axami.sk alebo prostredníctvom kontaktného formuláru v čase od 9:00 do 14:00 hod.

Vrátenie tovaru:
Peňažné prostriedky za vrátený Tovar Vám zašleme čo najskôr od spracovania Vašej požiadavky, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy.

Výmena tovaru: 

Pri výmene tovaru môžu nastať tieto možnosti:

  • Cena nového tovaru je rovnaká ako cena vráteného tovaru – v tomto prípade nič nehradíte, vymenený tovar si už iba prevezmete od kuriéra.
  • Cena nového tovaru je vyššia ako cena vráteného tovaru – pri prevzatí balíčku s novým tovarom platíte len rozdiel v cene tovaru.
  • Cena nového tovaru je nižšia ako cena vráteného tovaru – vzniknutý rozdiel Vám vrátime.

3.Chýbajúci tovar v zásielkle

V zriedkavých prípadoch sa môže stať, že niektoré položky vo Vašej zásielke nie sú v poriadku alebo chýbajú.  

Postupujte nasledovne:

 Ak je zásielka poškodená , porušená  , tovar nepreberajte a vyplňte na mieste u kuriéra škodový protokol. Balík nepreberajte. Ak zásielku v takom stave preberiete a bude Vám tovar chýbať, nemôžete si uplatniť reklamáciu.

Ak Vám je doručená takáto zásielka neváhajte nás neodkladne  kontaktovať na : info@axami.sk

Pre telefónnu  komunikáciu  ohľadom Vašej objednávky si, prosím, pripravte jej číslo objednávky, ktoré nájdete v potvrdzovacom e-maile aj s našim telefónnym číslom.

 Vašu požiadavku neodkladne budeme  schopní vyriešiť k Vašej spokojnosti.

STORNO

Pre storno objednávky nám napíšte stručný  email na : info@axami.sk  s požiadavkou o storno objednávky.

O storne objednávky Vás budeme spätne kontaktovať emailom.

   
 
  • Všetky potrebné informácie, pre reklamáciu tovaru si nájdete v reklamačnom poriadku , ktorý je uvedený aj v obchodných podmienkach na stránke www.axamieshop.sk.
  • Pri reklamovaní tovaru nás kontaktujte prostredníctvom e-mailu info@axami.sk, na ktorý nám zašlete vyplnený formulár s dôvodom reklamácie .
  • Pri vrátení tovaru k písomnej reklamácii je potrebné predložiť:
    – faktúru
    – doklad o zaplatení zásielky
  • Ako sme uviedli v obchodných podmienkach, spodný diel bielizne nevymieňame z hygienických dôvodov!

(môžu byť aj kópie)