VÝMENA / VRÁTENIE /STORNO
Tovar, ktorý si želáte vrátiť, vymeniť alebo reklamovať nám zašlite čistý, nepoškodený so štítkami spolu s vyplneným formulárom IBA POŠTOU na adresu preberania zásielok Predávajúceho:
Kontaktná osoba: Erika Vargová
Spoločnosť G, s.r.o. ,
Klinčeková 11 ,
Nitra , 949 01 Slovenská republika.
Za zasielanie tovaru kuriérskymi spoločnosťami nezodpovedáme za neprevzatie zásielky. Tovar sa Vám vráti, pričom sa vám ukráti lehota na vrátenie alebo výmenu tovaru.
Aby bola zásielka doručená priamo do našich rúk a reklamácia sa vybavila v čo najkratšom čase , kontaktujte nás v prvom rade emailom info@axami.sk
Tovar na ktorý si nemôžete uplatniť OSTÚPENIE, VÝMENU, VRÁTENIE nájdete v zákone:
Právo na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje pre tovary a služby, ktoré sú vymedzené v §7 ods. 6 písm. a) až l) zákona č. 102/2014. Z.z.,
- CHCEM VYMENIŤ TOVAR
Nepoškodený a nepoužívaný tovar, ktorý nepodlieha ochrane zdravia v originálnom nepoškodenom obale s visiacimi štítkami značky AXAMI si môžete vymeniť do 30 dní od doručenia po prevzatí, okrem spodnej časti bielizne , alebo bielizne zapínajúcej sa v intímnych častiach ako sú nohavičky všetkéhp druhu, body a pančušky ( samodržiace aj klasické kde sa okamžite naruší vlákno) z hygienických dôvodov.
Odporúčame Vám tovar skúšať tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu.
Výmena, po prevzatí sa neuplatňuje pre tovar a služby, ktoré sú vymedzené v §7 ods. 6 písm. a) až l) zákona č. 102/2014. Z.z., ktorej predmetom sú:
- predaj tovaru, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov
- predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa
Tovar, ktorý si želáte vymeniť, nám zašlite spolu s vyplneným formulárom a faktúrou, ktorá je súčasťou Vašej zásielky.
Do tlačiva o výmene nám uvediete:
- Dôvod výmeny
- Detaily produktu: číslo produktu, veľkosť, farbu spodnej bielizne
- Číslo faktúry
Tovar, ktorý si želáte vymeniť nám zašlite spolu s vyplneným formulárom na adresu preberania REKLAMÁCIE Predávajúceho :
Spoločnosť G, s.r.o. ,- AXAMI- Erika Vargová, Klinčeková 11, Nitra, 949 01 Slovenská republika.
V prípade vzniku nedoplatku, tento uhradíte pri doručovaní výmeny, ak by ste si zvolili tovar drahší.
Rozdiel ( preplatok) Vám bude vrátený podľa VOP. Pri výmene toho istého modelu produktu za inú veľkosť sa uplatňujú cenové podmienky v čase uzatvorenia pôvodnej objednávky.
Ak máte otázky ohľadom plánovanej, alebo už zrealizovanej výmeny tovaru, neváhajte nás kontaktovať: emailom na adrese info@axami.sk alebo prostredníctvom kontaktného formuláru v čase od 9:00 do 14:00 hod.
2. ODSTÚPENIE – VRATENIE TOVARU
Tovar ktorý nepodlieha ochrane zdravia, ktorý Vám nevyhovuje a nejaví známky opotrebenia nám môžete vrátiť v originálnom obale s visiacimi štítkami do 14 dní od doručenia.
Vrátenie po prevzatí sa neuplatňuje pre tovar a služby, ktoré sú vymedzené v §7 ods. 6 písm. a) až l) zákona č. 102/2014. Z.z.,
- predaj tovaru, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov .
- predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa
Tovar, ktorý si želáte vrátiť nám zašlite spolu s vyplneným formulárom na adresu: Spoločnosť G, s.r.o. , AXAMI- Erika Vargová, Klinčeková 11, Nitra 949 01 Slovenská republika
Vrátiť tovar (odstúpiť od zmluvy) môžete aj prostredníctvom formulára, ktorý je súčasťou Vašej zásielky spolu s kópiou faktúry.
Do formulára nám uvediete:
- Dôvod vrátenia
- Kópiu faktúry
- Vaše číslo účtu IBAN , kde Vám zašleme rozdiel Vašej finančnej čiastky
- ( poštovné v prípade výmeny tovaru a odstúpenia od zmluvy nevraciame)
Peňažné prostriedky Vám vrátime čo najskôr od prijatia zásielky , najneskôr do 14 dní od prijatia oznámenia o vrátení tovaru.
Ak máte otázky ohľadom plánovanej, alebo už zrealizovanej výmeny tovaru, neváhajte nás kontaktovať: emailom na adrese info@axami.sk alebo prostredníctvom kontaktného formuláru v čase od 9:00 do 14:00 hod.
Vrátenie tovaru:
Peňažné prostriedky za vrátený Tovar Vám zašleme čo najskôr od spracovania Vašej požiadavky, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy.
Výmena tovaru:
Pri výmene tovaru môžu nastať tieto možnosti:
- Cena nového tovaru je rovnaká ako cena vráteného tovaru – v tomto prípade nič nehradíte, vymenený tovar si už iba prevezmete od kuriéra.
- Cena nového tovaru je vyššia ako cena vráteného tovaru – pri prevzatí balíčku s novým tovarom platíte len rozdiel v cene tovaru.
- Cena nového tovaru je nižšia ako cena vráteného tovaru – vzniknutý rozdiel Vám vrátime.
3.Chýbajúci tovar v zásielkle
V zriedkavých prípadoch sa môže stať, že je zásielka poškodená , položky vo Vašej zásielke by mohli chýbať.
Postupujte nasledovne:
Ak je zásielka poškodená , porušená , tovar nepreberajte a vyplňte na mieste u kuriéra škodový protokol. Balík nepreberajte. Ak zásielku v takom stave preberiete a bude Vám tovar chýbať, nemôžete si uplatniť reklamáciu.
Ak Vám je doručená takáto zásielka neváhajte nás neodkladne kontaktovať na : info@axami.sk
Pre telefónnu komunikáciu ohľadom Vašej objednávky si, prosím, pripravte jej číslo objednávky, ktoré nájdete v potvrdzovacom e-maile aj s našim telefónnym číslom. Telefónny kontakt máte aj na faktúre objednávky.
Vašu požiadavku neodkladne budeme schopní vyriešiť k Vašej spokojnosti.
STORNO
Pre storno objednávky nám napíšte stručný email na : info@axami.sk s požiadavkou o storno objednávky.
O storne objednávky Vás budeme spätne kontaktovať emailom.
|
(môžu byť aj kópie)