VÝMENA / VRÁTENIE /STORNO

Tovar, ktorý si želáte vrátiť, vymeniť  alebo reklamovať nám zašlite čistý, nepoškodený so štítkami spolu s vyplneným formulárom IBA POŠTOU na adresu preberania  zásielok Predávajúceho:

Kontaktná osoba: Erika Vargová

                             Spoločnosť G, s.r.o. ,

                              Klinčeková 11 ,

                             Nitra , 949 01 Slovenská republika.

Za zasielanie tovaru kuriérskymi spoločnosťami  nezodpovedáme za neprevzatie zásielky.  Tovar sa Vám vráti, pričom sa vám ukráti lehota na vrátenie alebo výmenu tovaru.

Aby bola zásielka doručená priamo do našich rúk a reklamácia sa vybavila v čo najkratšom čase , kontaktujte nás v prvom rade  emailom info@axami.sk 


Tovar na ktorý si nemôžete uplatniť OSTÚPENIE, VÝMENU, VRÁTENIE  nájdete v zákone:

Právo na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje pre tovary a služby, ktoré sú vymedzené v §7 ods. 6 písm. a) až l) zákona č. 102/2014. Z.z.,

 

  1. CHCEM VYMENIŤ TOVAR

Nepoškodený a nepoužívaný tovar, ktorý nepodlieha ochrane zdravia v originálnom nepoškodenom obale s visiacimi štítkami značky AXAMI si môžete vymeniť  do 30 dní od doručenia po prevzatí, okrem spodnej časti bielizne , alebo bielizne zapínajúcej sa v intímnych častiach ako sú nohavičky všetkéhp druhu, body a pančušky ( samodržiace aj klasické kde sa okamžite naruší vlákno) z hygienických dôvodov.

Odporúčame Vám tovar skúšať tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu.

Výmena,  po prevzatí sa neuplatňuje pre tovar a služby, ktoré sú vymedzené v §7 ods. 6 písm. a) až l) zákona č. 102/2014. Z.z., ktorej predmetom sú:

  • predaj tovaru, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov 
  • predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa

Tovar, ktorý si želáte vymeniť, nám zašlite spolu s vyplneným formulárom a faktúrou, ktorá je súčasťou Vašej zásielky.

Do tlačiva o výmene nám uvediete:

  1. Dôvod výmeny
  2. Detaily produktu:  číslo produktu, veľkosť, farbu spodnej bielizne
  3. Číslo faktúry

Tovar, ktorý si želáte vymeniť nám zašlite spolu s vyplneným formulárom na adresu  preberania  REKLAMÁCIE Predávajúceho :

  Spoločnosť G, s.r.o. ,- AXAMI- Erika Vargová, Klinčeková 11, Nitra, 949 01 Slovenská republika.

 V prípade vzniku nedoplatku, tento uhradíte pri doručovaní výmeny, ak by ste si zvolili tovar drahší.

 

Rozdiel ( preplatok) Vám bude vrátený podľa VOP. Pri výmene toho istého modelu produktu za inú veľkosť sa uplatňujú cenové podmienky v čase uzatvorenia pôvodnej objednávky.

Ak máte  otázky ohľadom plánovanej, alebo už zrealizovanej výmeny tovaru, neváhajte nás kontaktovať: emailom na adrese info@axami.sk alebo prostredníctvom kontaktného formuláru v čase od 9:00 do 14:00 hod.

2. ODSTÚPENIE – VRATENIE  TOVARU

Tovar ktorý nepodlieha ochrane zdravia, ktorý Vám nevyhovuje a nejaví známky opotrebenia nám môžete vrátiť v originálnom obale s visiacimi štítkami  do 14 dní od doručenia.

Vrátenie po prevzatí sa neuplatňuje pre tovar a služby, ktoré sú vymedzené v §7 ods. 6 písm. a) až l) zákona č. 102/2014. Z.z.,

  • predaj tovaru, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov .
  • predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa

 Tovar, ktorý si želáte vrátiť nám zašlite spolu s vyplneným formulárom na adresu: Spoločnosť G, s.r.o. ,  AXAMI- Erika Vargová, Klinčeková 11, Nitra  949 01 Slovenská republika

Vrátiť tovar (odstúpiť od zmluvy) môžete aj prostredníctvom formulára, ktorý je súčasťou Vašej zásielky spolu s kópiou faktúry.

Do formulára nám uvediete:

  1. Dôvod vrátenia 
  2. Kópiu faktúry
  3. Vaše číslo účtu IBAN , kde Vám zašleme rozdiel Vašej finančnej čiastky
  4. ( poštovné v prípade  výmeny tovaru a odstúpenia od zmluvy nevraciame)

Peňažné prostriedky Vám vrátime čo najskôr od prijatia zásielky , najneskôr  do 14 dní od prijatia oznámenia o vrátení tovaru.

Ak máte  otázky ohľadom plánovanej, alebo už zrealizovanej výmeny tovaru, neváhajte nás kontaktovať: emailom na adrese info@axami.sk alebo prostredníctvom kontaktného formuláru v čase od 9:00 do 14:00 hod.

Vrátenie tovaru:
Peňažné prostriedky za vrátený Tovar Vám zašleme čo najskôr od spracovania Vašej požiadavky, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy.

Výmena tovaru: 

Pri výmene tovaru môžu nastať tieto možnosti:

  • Cena nového tovaru je rovnaká ako cena vráteného tovaru – v tomto prípade nič nehradíte, vymenený tovar si už iba prevezmete od kuriéra.
  • Cena nového tovaru je vyššia ako cena vráteného tovaru – pri prevzatí balíčku s novým tovarom platíte len rozdiel v cene tovaru.
  • Cena nového tovaru je nižšia ako cena vráteného tovaru – vzniknutý rozdiel Vám vrátime.

3.Chýbajúci tovar v zásielkle

V zriedkavých prípadoch sa môže stať, že je zásielka poškodená , položky vo Vašej zásielke by mohli chýbať.  

Postupujte nasledovne:

 Ak je zásielka poškodená , porušená  , tovar nepreberajte a vyplňte na mieste u kuriéra škodový protokol. Balík nepreberajte. Ak zásielku v takom stave preberiete a bude Vám tovar chýbať, nemôžete si uplatniť reklamáciu.

Ak Vám je doručená takáto zásielka neváhajte nás neodkladne  kontaktovať na : info@axami.sk

Pre telefónnu  komunikáciu  ohľadom Vašej objednávky si, prosím, pripravte jej číslo objednávky, ktoré nájdete v potvrdzovacom e-maile aj s našim telefónnym číslom. Telefónny kontakt máte aj na faktúre objednávky.

 Vašu požiadavku neodkladne budeme  schopní vyriešiť k Vašej spokojnosti.

STORNO

Pre storno objednávky nám napíšte stručný  email na : info@axami.sk  s požiadavkou o storno objednávky.

O storne objednávky Vás budeme spätne kontaktovať emailom.

   
 
  • Všetky potrebné informácie, pre reklamáciu tovaru si nájdete v reklamačnom poriadku , ktorý je uvedený aj v obchodných podmienkach na stránke www.axamieshop.sk.
  • Pri reklamovaní tovaru nás kontaktujte prostredníctvom e-mailu info@axami.sk, na ktorý nám zašlete vyplnený formulár s dôvodom reklamácie .
  • Pri vrátení tovaru k písomnej reklamácii je potrebné predložiť:
    – faktúru
    – doklad o zaplatení zásielky
  • Ako sme uviedli v obchodných podmienkach, spodný diel bielizne nevymieňame z hygienických dôvodov!

(môžu byť aj kópie)